خانه » مقالات » برگه تقلب بازاریابی با رسانه‌های اجتماعی

برگه تقلب بازاریابی با رسانه‌های اجتماعی

۱. سعی بکنید در تمام رسانه‌ها نامی یکسان انتخاب بکنید . برای مثال چنانچه نام برند شما modiresabz است، خوب است در رسانه‌هایی مانند اینستاگرام، فیس‌بوک، گـوگل پلاس، لینکدین تلگرام از نامی یکسان مصرف بکنید . برای چک کردن خالی بودن نام در رسانه‌های اجتماعی از وب سایت namechk.com مصرف بکنید .

SocialMediaMarketing برگه تقلب بازاریابی با رسانه‌های اجتماعی
درآمد

درآمد,راهنمای کسب درآمد میلیونی,کسب و کار اینترنتی,کسب درآمد اینترنتی,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از اینترنت,کسب درآمد,زپو

۲. در ارسال پست تداوم داشته باشید. یکی از ساده‌ترین کارها در عین حال سخت‌ترین کارها ارسال مرتب پست در رسانه‌ها است. برای مثال به خودتان قول بدهید هفته‌ای سه پست نو در هر رسانه قرار دهید.

۳. مطالب یکسان را به تمام رسانه‌ها ارسال نکنید. این موضوع باعث می‌شود مخاطبان تمام رسانه‌های شما را پی‌گیری نکنند، چون احساس می‌کنند کپی یکدیگر هستند .

۴. مطالب روش ی ارسال بکنید . در هر زمینه‌ای که کار می‌کنید مطالبی روش ی ارسال بکنید . اگر فکر می‌کنید کارتان هیچ ربطی به راهنمای ی ندارد نکاتی برای خرید بهتر پیشگیری از ضرر ارسال بکنید تا مشتریان به خریداران بهتری تبدیل شوند.

۵. مطالبی برای برندسازی ارسال بکنید . گاهي از پست‌ها را به افزایش اعتبار خودتان اختصاص دهید. عکس‌هایی از مشتریان بفرستید. مطالبی در مورد محل کارتان، خودتان همکاران بفرستید.

۶. به معرفی محصولات خدمات خود بپردازید. زیاد ی فکر می‌کنند در رسانه‌های اجتماعی کسی دنبال خرید نیست. ولی این طرز فکر غلط است. بسياري از کاربر ان رفیق دارند در رسانه‌های اجتماعی با کالاها خوب جذاب آشنا شوند خرید کنند.

۷. بین این سه نوع پست تعادل ایجاد بکنید . یعنی به صورتی متناسب به ارسال مطالب روش ی، مطالب برندسازی همچنین معرفی محصولات خدمات خود بپردازید.

۸. جهت افرادی که شما را فالو می‌کنند ویژگی ها یی انحصاری درنظر بگیرید. جهت مثال کوپن‌های تخفیفی ارائه دهید که فقط دنبال‌کنندگان اینستاگرام شما می‌بینند. این کوپن را در وبسایت یا جاهای دیگر انتشار نکنید.

۹. روش‌هایی خلاقانه بیابید تا مخاطبان رسانه شما را درگیر نماید و آن‌ها را به ارسال نظر ترغیب نماید . برای مثال در پیام‌ها از آن‌ها بخواهید نظرشان را در مورد موضوعی اعلام کنند.

۱۰. مسابقه برگزار بکنید جوایزی از محصولات خود اهدا بکنید . این کار باعث می‌شود افراد از رسانه‌ای مجازی وارد جهان ی واقعی کسب‌و‌کار شما شوند به شما اعتماد کنند.

۱۱. افراد را از رسانه‌های مختلف به سایت خود هدایت بکنید . با اینکار بهتر با کسب‌و‌کارتان آشنا می‌شوند و مشتری شما می‌شوند.

۱۲. بازدیدکنندگان وبسایت را به رسانه‌های اجتماعی هدایت بکنید . با این کار حلقه‌ای می‌سازید که بازدیدکنندگان از وب سایت به رسانه و از رسانه به وبسایت هدایت می‌شوند دسترس و نگرانی ی شما به آن‌ها آسان‌تر می‌شود.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

خرید vps خرید vps ارزان خرید سرور مجازی خرید سرور مجازی ارزان خرید وی پی اس خرید وی پی اس ارزان خرید فیلترشکن خرید vpn خرید vpn ارزان خرید vpn خرید vpn
x

شاید بپسندید

معرفی انواع میز کارگروهی آدینا

میز کارگروهی معرفی انواع میز کارگروهی  آدینا  مبلمان اداری آدینا ، بهترین ایده های میزهای کارگروهی مدرن خود را ...

افزایش لایک اینستاگرام

افزایش لایک اینستاگرام در این مطلب قصد داریم گروهی را به شما معرفی کنیم که توانایی ...

قیمت روز کنسول های بازی در ایران

قیمت روز کنسول های بازی در ایران همان طور که می دانید دو کمپانی مشهور ...