خانه » مقالات » جهت چه فروشگاه اینترنتی شما بهتر کار نمي نماید ؟

جهت چه فروشگاه اینترنتی شما بهتر کار نمي نماید ؟

چرا فروشگاه اینترنتی شما بهتر کار نمي نماید ؟
by جهت چه  فروشگاه اینترنتی شما بهتر کار نمي نماید ؟
فروشگاه ساز

تعدا زيادي سايت بر روي اينترنت وجود دارد که با تعدد زياد بازديدکنندگان روزانه و ماهیانه ساليانه ، نتوانسته در امر فروش موفق باشد. دلايل اين مسئله مي تواند مفرق باشد
اگر در زمينه تجارت در اينترنت تازه شروع به کار مي خواهيد بکنيد حتمـا يادگرفته ايد که بدون در نظر گرفتن اينکه مشتريان شما چگونه به محل شما مي آيند، نمي توان يک فروش خوب را بدست آورد. حتي با بهترين بازاريابي با موتورهاي جستجو تبليغات خرفه اي برخط يا حتي چاپي احتمالا دچار سردرگمي شويد که چرا فروش شما راه به جائي نمي برد و فروش شما افزايش پيدا نمي نماید .

خوب در اين ميان شما فقط نيستيد. تعدا زيادي سايت بر روي اينترنت وجود دارد که با تعدد زياد بازديدکنندگان روزانه ماهیانه ساليانه نتوانسته در امر فروش خوب باشد. دلايل اين مسئله مي تواند مفرق باشد و بر اساس نوع فروش مخصول بازار هدف مي تواند دلايل مفرق ي را متوجه شد.

در اينجا ما ۱۱ دليل را براي اين مسئله بیان مي کنيم:
۱- سايت شما از راههاي مختلف ارائه نشده قابل دسترسي نيست. براي تبليغات سايت فقط به تبليغات اينترنتي بسنده نکنيد. مصرف از تبليغات اينترنتي به همراه شيوه هاي تبادل بنر و همچنين شرکت در گروههاي خبري تبليغ در روزنامـه ها مجلات محلي مي تواند به معرفي سايت شما کمک شاياني بکند. به اضافه اين دقت داشته باشيد که تمامي صفحات سايت شما قابل دسترسي باشند. وضعيتی را تصور بکنید که با نرخ خیلی کاربر ان را به دیدن سایت دعوت می بکنید وبسایت شما در نمایش دچار مساله است.

۲- سایت شما غیر پیشرفته طراحی شده و این باعث کاهش مقبولیت شما می شود. همیشه از خود سوال بکنید که شما به عنوان یک غریبه حاضر هستید از سایتی با طرح شکل سایت خرید بکنید ؟
مشتریان کالاها بهتر را در سایتهای پیشرفته تر و قشنگ تر جستجو می کنند. اگر شما می خواهید که محصول را ارائه بکنید می بایست ارزش محصول شما در سایتتان جلوه داشته باشد. اگرمایل نیستید که برای طراحی سایت خود هزینه خیلی ی بکنید می توانید با استقاده از موتورهای جستجو به دنبال صفحات آماده در اینترنت بگردید و از طراحی آنها در سایتتان استقاده بکنید . این صفحات به شما یاری می نماید که مختوای خود را در قالبهای پیشرفته تری قرار داده در سایتتان ارائه دهید.

۳- محصول یا سرویس شما تقاضای کمی در بازار دارد. شما می توانید برای محصول خود هزینه بسیار زیاد ی بری تبلیغ بدهید ولی اگر بازار محصول شما مناسب نباشد، این تعرفه نمی تواند مفید باشد. در این حالت شما یا باید محصول یا سرویس را بررسی مجدد بکنید یا اینکه به ایجاد بازار برای محصول بپرازید. ایجاد بازار برای محصول بحث زیاد مفصل است که در اینجا به آن نمی پردازیم.

۴- شما بازار هدف مناسبی را گزینش نکرده اید. چنانچه خدمات یا محصول شما جهت گروه خاصی از افراد و جمعیتها مناسب است، فراموش نکنید که بیشتر تعرفه شما باید بر روی این افراد صرف شود. اگر می بینید که با صرف نرخ های بالا نتوانسته اید بازار مناسبی جهت خدمات یا محصول پیدا بکنید ، یک آن می تواند انتخاب نادرست بازار هدف باشد.

۵- خدمات یا محصول ما جهت بازار هدف انتخاب ی پرهزینه است. باید بدانید که بازار هدف شما از نظر توانائی اقتصادی در چه اندازه ای قرار دارد. هیچ وقت تلاش نکنید که عطر گرانقیمت را به مشتری بفروشید که بدنبال حراجی ارزانقیمت است.

۶- ارزان بودن خیلی محصولات یا خدمات شما می تواند یکی دیگر از دلایل عدم خوب یت در بازار باشد. همـواره ارزان بودن به مفهوم فروش بیشتر نیست. گاهي وقتها اوقات با قیمت گذاری مناسب و گاها بالا می توانید به نتایجی در بازار دست یابید که در دید اول به نظر نمی رسد. سعی بکنید اینبار قیمت محصول را کمی بالاتر از میزان معمولی آن قیمت
گذاری بکنید .

۷- محصول شما بصورت رایگان در اختیار فرد قرار دارد کاربر انگیزه ای برای خرید آن ندارد.
برخي شما ممکن است یک نسخه تست ی از پروگرام را در اختیار کاربر قرار می دهید همه امکانات برنامـه را در اختیار او قرار می دهید و فقط یک صفحه اولیه نشانگر این است که برنامـه ثبت نشده است.

فرد ان می توانند از برنامـه شما مدتها استفاده کنند هیچ مشکلی نداشته باشند. همـواره ی جهت بروزرسانی برنامـه در اختیار کاربر قرار دهید. میتوانید با محدود کردن دسترسی فرد در برنامـه ، فرد را مجبور کید که با پرداخت پول برنامـه کامل را از شما بخرد.

اما همـواره این امکان را به کاربر خود بدهید که با پروگرام شما کار کرده و آنرا بررسی بکنید . می توانید برنامـه خود را جهت مدت محدودی بصورت رایگان در اختیار فرد قرار دهید بعد از مدت خاصی از او بخواهید که برنامـه را بخرد.

۸- فرد نمی داند که چگونه می تواند سفارش دهد. در بسياري از موارد سایتها درمورد روشهای سفارش موارد بزرگی دارند. تعدادی از مدیران وب سایت با تعرفه کردن خیلی درمورد سایت خود سعی در جذب مخاطب می نماید د اما فراموش می کنند که بر روی مهمترین هدف خود به مفهوم فروش کار مناسب را انجام دهند. در این سایتها براحتی نمی توان سفارش داد.

۹- بخشهای مربوط به سفارش شما بدرستی کار نمی نماید . همیشه بخش مربوط به فروش خود را تست بکنید مطمئن شوید که درست کار می نماید یا نه. با ارسال سفارش نمونه آنرا بررسی بکنید.

۱۰- بخش مربط به سفارش شما خیلی ناآسان کننده است. سعی بکنید با ارسال سفارش به سایت
خود تحلیل بکنید که ارسال سفارش چقدر است. زمان دیده شدن صفحات مربوط به سفارش زیاد است؟ از نظر طراحی مناسب به نظر می رسند؟ جهت فروش محصول مشتری را خیلی معطل پر کردن فرمهای مختلف نکنید. ابتدا مراحل فروش را انجام دهید در صورت نیاز از مشتری بخواهید که به سوالات اضافه در سایت شما در صورت تمایل جواب دهد.

۱۱- انتظار غیر واقعی دارید و می بایست با یکروش علمی تبلیغ بکنید . با خرید یکصد هزار کلیک، انتظار نداشته باشید که به همان اندازه هم فروش شما ارتقا پیدا نماید . همـواره با مصرف از فرمول های علمی ببینید برای داشتن فروش مناسب، نیازمند چه تعداد کلیک هستید.

دلایل ذکر شده تنها دلایلی نیستند که تاثیر گذار بر فروش یک وبسایت هستند . احتمال دارد شما بتوانید دلایل دیگری را برای عدم فروش یا فروش خوب وب سایت اعلام بکنید . فقط نکته را همـواره به خاطر داشته باشید : هیچ وقت نمی توان فروش را تضمین کرد. وب سایت هایی که فروش شما را تضمین می کنند شما را گمراه خواهند کرد.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

خرید vps خرید vps ارزان خرید سرور مجازی خرید سرور مجازی ارزان خرید وی پی اس خرید وی پی اس ارزان خرید فیلترشکن خرید vpn خرید vpn ارزان خرید vpn خرید vpn
x

شاید بپسندید

اتوبار پاکنژاد

اتوبار پاکنژاد اگر  دنبال اتوبار حرفه ای و منصفانه هستید ، پیشنهاد می کنیم یکبار باربری و ...

افزایش بازدید و بهبود رتبه الکسا

افزایش بازدید و بهبود رتبه الکسا افزایش بازدید و بهبود رتبه الکسا الکسا برای کاربران ...

پوشش حیاط خلوت

پوشش حیاط خلوت مجری انواع پوششهای نورگیر وسقف های سبک ونورگیرهای ساختمانی ،پوشش سقف حیاط ...